۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۶:۴۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85139835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتقای سرانه های آموزشی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار به جد دنبال شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: ارتقای سرانه ها و زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و خدماتی در مناطق کم برخوردار این استان از اهداف قرارگاه اجتماعی بوده و باید به جد دنبال شود .

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مجتبی عبداللهی" سه شنبه شب در نشست با مدیران خانه محله‌های ۶۶ گانه کمتر برخوردار استان البرز افزود: توانمندسازی مناطق کم برخوردار با راه اندازی قرارگاه اجتماعی به شکل ویژه در دستور کار قرار گرفته و تمام مسائل، موضوعات، نیازها و مطالبات محله‌های هدف و ساکنان آن به صورت تخصصی مورد بررسی و چاره اندیشی قرار می‌گیرد.
استاندار البرز گفت: چند هدف بزرگ اعم از ساخت ۲۰۰ مدرسه، راه اندازی نهضت ساخت اماکن ورزشی و مراکز بهداشتی و درمانی در این محله‌ها، ترسیم شده است.
وی افزود: بهسازی معابر، آسفالت خیابان‌ها، نظافت و زیباسازی، احداث کلانتری، جمع آوری معتادان متجاهر، اشتغالزایی، رسیدگی به زنان سرپرست خانوار و افراد بی بضاعت، ساماندهی کودکان کار و بدسرپرست از دیگر اهداف قرارگاه اجتماعی در ۶۶ محله محسوب می‌شود.

ارتقای سرانه های آموزشی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار به جد دنبال شود


استاندار البرز گفت: از شهرداران خواسته ایم که تمام درآمدهای حاصل از ارزش افزوده خود را در راستای عمران و آبادانی محله‌های محروم استان هزینه کنند.
وی افزود: اکنون پس از حدود یک سال تلاش و توجه ویژه با همکاری مدیران خانه محله‌ها موفق به شناسایی مشکلات شده ایم و با اقدامات صورت گرفته موجبات امید و رضایتمندی مردم را فراهم کرده ایم.
عبداللهی گفت: قدردانی و رضایت مردم به ما انگیزه مضاعف می‌دهد چراکه در مسیر درستی قرار گرفته ایم و باید تا نیل به هدف اصلی که همان توانمندسازی محله‌ها است، دست یابیم.
وی افزود: از مدیران محله‌ها انتظار می‌رود اکنون که این مسئولیت خطیر را عهده دار شده اند، گوش شنوای مسائل مردم باشند و اطلاعات دقیقی از مطالبات و نیازها ارائه دهند.
استاندار البرز گفت: بی شک با تعامل، وحدت و کار جهادی تحولات بزرگی را در محله‌های محروم استان رقم خواهیم زد چراکه دولت مردمی سیزدهم نیز در این راه همراه و حامی اهداف قرارگاه اجتماعی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha