۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۲
کد خبر: 85133796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیلاب باعث تخریب ۶ واحد مسکونی در مازندران شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۲
کد خبر: 85133796
سیلاب باعث تخریب ۶ واحد مسکونی در مازندران شد

ساری - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به استقرار سامانه بارشی شدید در استان گفت که تاکنون ۸۰سردهنه کشاورزی و ۶واحد مسکونی تخریب شد.

حسینعلی محمدی شیرکلاهی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طی روزهای اخیر دوسامانه بارشی شدید در مازندران مستقر شد که بیشتر مناطق شرقی و مرکزی مازندران تحت تاثیر این سامانه ها قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با آغاز فعالیت یکی از این سامانه ها از عصر امروز چهارشنبه ، بارش شدید در مناطق بالادست بخش های ‌ولوپی و راستوپی و محور ارتباطی آلاشت، دراسله و خطیرکلا خسارت زد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیلاب امشب در بخش لاریجان آمل نیز خسارت زد.

وی افزود : چهار واحد مسکونی در بخش لاریجان آمل و دو واحد مسکونی در سوادکوه تخریب شدند و سیلاب به ۸۰سردهنه کشاورزی استان خسارت زد.

محمدی اعلام کرد : با توجه به اینکه سامانه موردنظر همچنان فعال است پیش بینی خسارت های بیشتری به بخش های مختلف مازندران وارد شود.

اداره کل هواشناسی مازندران طی دو روز اخیر هشدار سطح نارنجی صادر کرد که در آن به فعالیت سامانه بارشی و وقوع بارشهای رگباری اشاره شد .

در این هشدار زمان فعالیت سامانه فوق بعدازظهرچهارشنبه تا پنجشنبه شب ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه اعلام شد و همچنین نوع و اثرمخاطره در مناطق ساحلی و جلگه ای را بارش متناوب باران و احتمال آبگرفتگی و در کوهپایه ها و ارتفاعات بارش باران گاهی بصورت رگباری، جاری شدن روانآب و وقوع سیلاب به‌ویژه در مناطق کوهپایه و ارتفاعات مرکزی و شرقی استان اعلام شد.
در این اخطاریه از مردم درخواست شد که از هر گونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیلها ( محل عبور سیل )و همچنین پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی بپرهیزند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha