سرپرست فرمانداری: اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قصرشیرین باید اربعین باشد

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: زمان بسیار اندکی تا برگزاری کنگره عظیم اربعین سید و سالار شهیدان داریم از این رو اولویت اول برنامه‌های مدیریت شهری در این شهرستان اربعین باشد و باید دیگر برنامه ها زیر مجموعه اربعین تعریف شد تا شاهد تغییر مثبت مسائل عمرانی، فرهنگی و المان‌های شهر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد حیدری» روز چهارشنبه در آیین معرفی شهردار جدید قصرشیرین در جمع مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر قصرشیرین افزود: امسال هم مرز رسمی خسروی یکی از مرزهای تردد زائران برای عزیمت به کربلای معلی خواهد بود و تلاش ما این است که امکانات و خدمات لازم برای تردد آسان زائران از این گذرگاه رسمی فراهم شود.

وی اظهار کرد: پروژه های اربعین با اهمیت هستند و شهردار و اعضای شورا از امروز باید به صورت ید واحده برای پیشبرد اهداف و برنامه ها با توجه به اینکه قصرشیرین از مجموعه ای از ظرفیت ها و توانمندی ها برخوردار است و تا کنون مورد غفلت واقع شده، عمل کنند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در ادامه گفت: شهردار و اعضای شورا باید به صورت هماهنگ و برنامه محور این ظرفیت ها را به فعل و عمل تبدیل کنند و تمام تلاش و اهتمام خود را برایپیشبرد امور شهری به کارگیرند.

حیدری ادامه داد: وقتی بین شورا شهردار هماهنگی باشد این هماهنگی به دیگر بخش های اداری نیز تعمیم می یابد و چون در تمام حوزه های سیاسی، امنیتی، اجتماعی شهردار بازوی راست شهرستان است و ین در پرتو تعامل همه جانبه محقق می شود.

او گفت: اعضای شورا باید بدون هرگونه اغماض بر عملکرد شهردار و مجموعه شهرداری نظارت دقیق داشته باشند تا آسیب پذیری به حداقل برسد و مُر قانون اجرا شود چون در پرتو نظارت جمعی و قانونی می توانیم رشد چشمگیر داشته باشیم و قانونگذار این وظیفه را بر عهده شورا و دیگر شازمان های نظارتی و امنیتی گذاشته است.

در این آیین پس از یکسال و چند ماه «صابر حیدری» به عنوان شهردار شهر مرزی قصرشیرین منصوب شد و از زحمات سرپرست قبلی شهرداری قصرشیرین «بابک فرامرزی» قدردانی شد.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان برای انجام مبادلات تجاری و ترد مسافران و زائران به عراق فعال است.

مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین از سال گذشته به عنوان گذرگاه زائران اربعین انتخاب شده و امسال نیز تردد از این مرز انجام می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha