۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85130667
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جایگاه سوخت ریوش خراسان رضوی افتتاح شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبر: 85130667
جایگاه سوخت ریوش خراسان رضوی افتتاح شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - سی‌ و سومین جایگاه سوخت سی‌.ان‌.جی منطقه نفتی تربت‌حیدریه عصر روز شنبه با حضور مسوولان محلی، نماینده مردم کوهسرخ در مجلس و معاون فنی و هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در شهر ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ افتتاح شد. 

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، مدیر این شرکت در آیین افتتاح گفت: جایگاه در زمینی به ‌مساحت حدود هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۰۳ میلیارد ریال توسط شهرداری ریوش احداث شده است.

جواد بلندی افزود: وزارت نفت نیز در بخش تخصیص تجهیزات، هزینه‌ای بالغ بر۸۰ میلیارد ریال متقبل شده‌ است.

وی گفت: اهمیت توجه وزارت نفت به این جایگاه زمانی بیشتر مشخص می‌شود که همگان بدانند ریوش شهرستانی کوهستانی و سخت گذر و به خصوص در فصل زمستان است.

جایگاه سوخت ریوش خراسان رضوی افتتاح شد

بلندی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه ریوش از ظرفیت‌های عالی در بخش‌های مختلف فرهنگی، تاریخی و گردشگری برخوردار است، لذا احداث جایگاه با هدف افزایش سبد سوخت و در راستای بهینه‌سازی مصرف‌ آن، حفظ محیط‌ زیست و رفاه حال هموطنان گرامی به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: این‌جایگاه، سی‌وسومین جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی درحوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه است که با کمپرسوری به ظرفیت هزار و ۲۰۰ مترمکعب برساعت از طریق سه دیسپنسر و ۶ نازل فعال در سه سکو، سوخت پاک و ارزان سی‌ان‍جی را به مراجعان عرضه می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه اذعان کرد: با افزایش‌ جایگاه‌های‌ سی‌ان‌جی‌ درسطح‌ منطقه، انتظار می‌رود متوسط‌ مصرف‌ این‌ سوخت ‌پاک‌ و ارزان،‌ روزانه‌ به  ۳۰۰ هزار متر مکعب‌ برسد و معادل‌ آن‌ شاهد صرفه‌جویی‌ در مصرف‌ بنزین‌ باشیم.

بلندی بیان کرد: در راستای توسعه سبد سوخت بخش حمل و نقل، بهینه سازی مصرف سوخت و حفظ محیط زیست، احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی از جمله اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای ۴ ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان با ظرفیت ذخیره‌سازی حدود ۲۳۰میلیون لیتر که عمده فرآورده‌های نفتی مورد نیاز را از طریق خط لوله هشت اینچ منشعب از خط۲۰ اینچ شاهرود، امام تقی تامین می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha