۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85130340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدرس حوزه و دانشگاه: حضرت امام (ره) شاخص انقلاب اسلامی است

سبزوار - ایرنا - مدرس حوزه و دانشگاه گفت: حضرت امام خمینی (ره) شاخص انقلاب اسلامی است که ویژگی‌ها و خصیصه‌های ایشان الگویی برای مسوولان و مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام هادی حسین‌پور روز شنبه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع تاریخی سبزوار افزود: مهمترین و اساسی ترین شاخص انقلاب اسلامی ایران وصیتنامه الهی، سیاسی امام خمینی (ره ) است که مسوولان باید عملکرد خود را با آن بسنجند.

وی اظهار داشت: ساده زیستی، پرهیز از تجملات و همراهی با محرومان و مستضعفان یکی از ویژگی های بارز حضرت امام (ره) بوده است که باید مورد توجه مسوولان نیز قرار داشته باشد.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: پذیرش مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی به مفهوم شیفتگی برای خدمت و نه تشنگی برای قدرت است و یکی از بهترین ملاک ها در این مسیر خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام حسین‌پور افزود: مدیران و مسوولان کشور باید راه و سیره مدیریتی امام راحل را در بخش های مختلف الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به نقش تعیین‌کننده مردم در بخش‌های مختلف ایمان و باور عمیقی داشتند لذا یکی از ملاک های پذیرش مسوولیت لمس محرومیت است تا مسوولان از این طریق و با این احساس برای رفاه محرومان اقدامات موثری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) امروز با حضور امام جمعه، مسوولان اجرایی و اقشار مختلف مردم سبزوار در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) علاوه بر مسجد جامع سبزوار در دیگر مساجد مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود و مردم و مسوولان یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ را گرامی می دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha