معاون راهداری یزد بر تعریض و تامین روشنایی جاده این شهر به کرمان تاکید کرد + فیلم

یزد- ایرنا- معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد گفت: تعریض و تامین روشنایی جاده اصلی این استان به کرمان در حوزه استحفاظی یزد جزو مطالبات مهمی است که با همکاری مسئولان پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید حسین محمدی، روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهریز افزود: تامین روشنایی طول مسیر به خصوص در مسیر یزد به کرمان در شهرستان مهریز تاکنون توسط مسئولان بارها پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه تعریض این مسیر پرتردد و تامین روشنایی آن هزینه بر است ادامه داد: این اداره کل برای حل مشکل موجود و کمک به اجرای این طرح مهم وظایف خود را بیش از گذشته با پیگیری و همراهی مسئولان شهرستان مهریز انجام می‌دهد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز گفت: تامین روشنایی و تعریض جاده مهریز به یزد و بالعکس جزو طرح‌های عمرانی دارای اولویت شهرستان در سال‌جاری است که در این خصوص تاکنون پیگیری لازم صورت گرفته و برای حل آن ادامه دارد.

علیرضا مرادیان همچنین به اهمیت تعریض جاده اصلی مهریز به دهستان تنگچنار در بخش مرکزی شهرستان اشاره کرد که هرچند در این خصوص تاکنون اقدامات خوبی در بخشی از مسیر صورت گرفته ولی باید بیش از قبل با قوت برای پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام شود.

همچنین امام جمعه مهریز گفت: جاده اصلی مهریز به یزد که جزو جاده اصلی کشور و پرتردد است به ساماندهی کلی به خصوص تعریض طول مسیر و همچنین تامین روشنایی مناسب نیاز دارد که تاکنون به رغم اقدامات صورت گرفته ولی هنوز مشکل ادامه دارد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: در این مسیر اصلی کشور به دلیل عرض کم و نداشتن روشنایی مناسب همه ساله شاهد برخی مشکلات ترافیکی هستیم که راهکار حل مشکل و برای تامین نظر مردم و مسافران باید در اولویت تعریض قرار گیرد.

در این مراسم با قدردانی از علی محمد باغبان به جای وی محمدرضا ابویی به عنوان رییس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهریز معرفی شد .

تاکنون بارها شهروندان مهریز، ساماندهی جاده اصلی شمال به جنوب کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان را خواستار شدند، ۱۲۰ کیلومتر از این مسیر در حوزه استحفاظی مهریز قرار دارد.

در این جاده اصلی که دروازه جنوبی استان یزد محسوب می‌شود روزانه هزاران وسیله نقلیه سبک و سنگین و مسافران و میهمانان زیادی از اقصی نقاط کشور از آن برای مسافرت استفاده می‌کنند.

شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha