۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85128697
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: تخصیص اعتبار به فعالیت‌های فرهنگی در زنجان امسال بهتر می‌شود

زنجان – ایرنا – استاندار زنجان گفت: امسال تغییر خوبی در میزان بودجه استان رقم خورده است و به تناسب آن، تخصیص اعتبار به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در زنجان وضعیت بهتری خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان با بیان اینکه خوشبختانه در ارتباط با اعتبارات فرهنگی اتفاق های خوبی در حال روی دادن است، افزود: مطالبه اعتبار برای برنامه های فرهنگی و اجتماعی نشان از این دارد که در این حوزه ها کار انجام می شود.

وی به لزوم توجه و دقت در حل آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین مولفه در این حوزه امیدوار بودن به حل مسائل، کلان نگری و تفکیک مسائل و پیگیری حل آنها است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به آمار ازدواج و طلاق در این استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته هفت هزار و ۸۲۱ واقعه ازدواج و ۲ هزار و ۵۹۳ واقعه طلاق در استان به ثبت رسید و نرخ طلاق در استان ۳۳ درصد شد.

افشارچی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه آسیب های اجتماعی معمولا جزو استان های آخر کشور است، افزود: برای کاهش آسیب هایی مثل طلاق، لازم است دلایل و زمینه های افزایش این موضوع در برخی مناطق استان به صورت نقطه ای بررسی شود.

دنیای بدون حضرت امام(ره) دنیای تاریکی می شد

استاندار زنجان در بخشی از سخنان خود به سالگرد رحلت حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: نفوذ معنوی امام خمینی(ره) برگرفته از صداقت و معصومیت ایشان و این ویژگی ها نیز ناشی از تقوی حضرت امام(ه) بود به طوری که ایشان از همان سنین جوانی خود را برای خدا خالص کرد.

افشارچی افزود: با تأسی از سیره حضرت امام(ه)، ما هم باید هر کاری که می کنیم از روی تقوا و برای خدا باشد.

وی با اینکه دنیای بدون حضرت امام(ره) دنیای تاریکی می شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در عصر حضرت امام (ره) به دنیا آمدیم و ایشان را درک کردیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha