۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۱۴
کد خبر: 85128426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پورعلی‌گنجی: اقتدار خود را ثابت کردیم/ لطف خدا شامل حال ما شد

تهران- ایرنا- مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: قهرمانی در لیگ و جام حذفی اقتدار پرسپولیس را نشان داد و ما لایق این دو قهرمانی‌ بودیم که همه این‌ها را لطف خداوند می‌دانم.

به گزارش ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از پایان فینال جام‌حذفی و برتری ۲ بر یک برابر استقلال تهران تصریح کرد: در ابتدا باید از همه هواداران تشکر کنم، این هواداران در همه شرایط کنار ما بودند و امروز هم با حضور خود در استادیوم و انرژی که از خانه برای ما فرستادند و کمک کردند تا یک شب به یادماندنی را ثبت کنیم. از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این اتفاقات خوبی که برای ما می‌افتد فقط از لطف بیکران خداوند بر می‌آید و از این بابت قدردان او هستم. با تمام مشکلاتی که داشتیم دو قهرمانی کار آسانی نبود. برخی از بازیکنان ما رفتند و مصدومیت‌هایی هم داشتیم اما در نهایت در لیگ و جام‌حذفی قهرمان شدیم و این قهرمانی لایق پرسپولیس بود.

مدافع پرسپولیس بیان کرد: دو گانه پرسپولیس یک اتفاق تاریخی است و برای بار دوم این قهرمانی رخ می‌دهد. طرفداران تیم‌های مقابل به پرسپولیس و مجموعه باشگاه احترام بگذارند. واقعیت این است که در طول فصل توانستیم تمرکز خودمان را حفظ کرده و اجازه ندادیم اتفاقات روند موفقیت ما را دچار مشکل کند. ما یک خانواده بودیم و در همه شرایط از همدیگر حمایت کردیم. قهرمانی در لیگ و جام حذفی اقتدار پرسپولیس را نشان داد و ما لایق این قهرمانی‌ها بودیم.

پور علی‌گنجی در خصوص تیم استقلال هم گفت: استقلال مهره‌های خیلی خوبی داشت اما به نظرم بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم، ما سعی کردیم روان بازی کردیم و تنها ۲ موقیعت دادیم که یکی از همان ها هم تبدیل به گل شد اما در ادامه دوباره به بازی برگشتیم و قهرمانی را به دست آوردیم.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشورمان امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل استقلال به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha