امام جمعه شهرکرد: خواسته‌های جوانان در جمعیت هلال‌احمر عملیاتی شود

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خواسته‌ها و تقاضاهای جوانان در مجموعه جمعیت هلال‌احمر عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه سه‌شنبه در نشست با معاون سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور تاکید کرد: عضویت، حضور و فعالیت جوانان در این سازمان فرصت مطلوبی برای جمعیت هلال‌احمر در خدمات‌رسانی حوزه‌های مختلف به مردم دارد.
وی افزود: جوانان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در فراخوان‌های مختلف مشتاقانه برای خدمت‌رسانی حضور می‌یابند که فرصت ارزشمندی در عرصه خدمت به‌شمار می‌رود.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: به همان میزان که عرصه خدمات برای جوانان این سازمان فراهم و کار جهادی به آنان سپرده می‌شود، باید به امور اصلاحی و تهذیبی آن‌ها هم توجه شود.
وی توجه به مسایل فرهنگی و اصلاح نفس و تهذیب را ضروری دانست و یادآور شد: هر انسانی به مسایل تربیتی، امر به معروف و نهی از منکر، ارشاد و هدایت نیاز دارد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بهره‌گیری از این فرصت برای ارائه مسایل معارف و دین را ضروری دانست و اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر کشور و استان انسجام دارد و توانسته با خوشنامی بدرخشد.
وی عرصه کار برای مدیران خلاق، بااخلاق، درستکار، سالم و دغدغه‌مند را فراهم دانست و گفت: جوانان تقاضاهایی دارند که باید به آن‌ها رسیدگی و خواسته‌های آنان عملیاتی شود.
نکونام تاکید کرد: کار وقتی یه جوانان سپرده و آنان تشویق می‌شوند، خروجی و نتیجه مطلوبی دارد و هرگاه به این مهم توجه نشد، آسیب دیدیم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی عنایت ویژه‌ای به نسل جوان دارند و این مهم باعث جلوگیری از بروز آسیب به جوانان شده است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha