یک روز با فرشته آهنی + فیلم

یاسوج- ایرنا- اورژانس به عنوان قلب بخش سلامت شهرت یافته است و در این میان اورژانس هوایی (پرنده آهنین) همچون فرشته نجات در صعب العبورترین مناطق، به کمک انسانها می شتابد اما نبود آشیانه و پایگاه هوایی کار را برای نجات مردم دشوار کرده است و این پرنده پیر نیازمند توجه ویژه متولیان امر است.

به گزارش ایرنا، استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران وافع شده که افزون بر ۸۵ درصد مساحت این استان کوهستانی است و به عبارتی محورهای ارتباطی صعب العبور در جای جای آن ،خدمات رسانی اورژانس به وِیژه هوایی را با سختی رو به رو کرده است.

پروازهای نجات بخش اورژانس هوایی یاسوج و گسترده شدن خدمات پزشکی و اورژانسی در مناطق مختلف و سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد چند سالی است که به داد مردم استان رسیده و امید را دل آن ها زنده کرده است.

مهمترین چالش اورژانس هوایی استان آشیانه و پایگاه هوایی است که متاسفانه علی رغم اینکه خیلی لطف بزرگی بوده که این بالگرد وارد استان شده اما ما یک آشیانه و پایگاه هوایی از سال ۹۵ نداریم.

داستان های مختلف از ایثارگری های کادر اورژانس هوایی این استان تمامی ندارد و با عشق دل به صخره ها و کوه های صعب العبور می زنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha