۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85124432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۱۵/۷ درصدی جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان

خرم آباد - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۳۷۳ هزار و ۸۲۲ مسافر طی ۲ ماهه امسال توسط ناوگان عمومی استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵/۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان رضا عبدی اظهار داشت: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال گذشته ۳۲۳ هزار و ۵۷ نفر از طریق ناوگان عمومی لرستان جابجا شدند.

وی به تعداد سفر انجام شده از طریق ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه اشاره کرد و افزود: طی ۲ ماهه سال‌جاری، ۴۳ هزار و ۶۲۲ سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

وی گفت: امسال ۱۸۳ هزار و ۷۱۴ مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۹ درصدی داشته همچنین ۹۲ هزار و ۹۵ مسافر از طریق ناوگان مینی بوس جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته است.

عبدی اضافه کرد: ۱۸۱ دستگاه اتوبوس، ۵۹۹ دستگاه مینی‌بوس و ۷۵۰ دستگاه سواری وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافران را برعهده دارند و جابجایی مسافر با ناوگان سواری کرایه استان نیز طی ۲ ماه اخیر ۹۸ هزار و ۱۴ نفر بود که نسبت به سال قبل ۲ درصد کاهش یافت.

وی گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha