فیلم | برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در کنگاور با حضور نماینده خبرگان رهبری

کرمانشاه – ایرنا - همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت روز شنبه در شهرستان کنگاور با حضور نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا، گفت: این برنامه پیاده روی به مناسبت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، هفته ملی جمعیت و دهه کرامت به همت اداره ورزش و جوانان، سپاه ناحیه شهرستان، هیات ورزش های همگانی و شهرداری و با حضور حضرت آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، مسئولین شهرستانی و افزون بر یک هزار نفر برگزار شد.

«داود مبرا» با بیان اینکه به ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان در این مراسم جوایزی اهدا شد افزود: یک دستگاه دوچرخه، ۲۵ سکه طلا و مابقی کارت هدیه و پول نقد به برگزیدگان قرعه کشی اهدا شد.

وی در ادامه هدف از این برنامه را ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی مردم عنوان کرد، افزود: شرکت کنندگان از درب اداره ورزش و جوانان کنگاور پیاده روی را آغاز و با طی مسیر بیش از ۲ کیلومتری بلوار شهید چمران به ورزشگاه شهید قلیوند رسیدند.

همایش پیاده روی امروز با حضور شمار قابل توجهی از علاقه مندان برگزار شد که نشان دهنده توجه و علاقه مندی مردم به این نوع برنامه های ورزشی و سلامت محور است.

در کنار این همایش، اجرای برنامه‌های جنبی فضای شاد و مفرحی را برای شرکت کنندگان رقم زد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha