فرماندار گچساران:  دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات یک تهدیدی است

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات پیش رو تهدیدی جدی است و از تمام فعالان سیاسی انتظار داریم به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

روانبخش دیهیم خوب روز پنجشنبه در نشست شورای اداری گچساران در امامزاده جعفر گچساران افزود: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم.

وی بیان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو است.

دیهیم خوب با بیان اینکه برپایی میز خدمت برای ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم است گفت: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

وی ابراز کرد: این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارد.

فرماندار گچساران:  دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات یک تهدیدی است

فرماندار گچساران گفت: وظیفه اصلی مدیران خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان است و در این مسیر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید از هرگونه حاشیه دوری کنند.

دیهیم خوب با بیان اینکه مدیران در جذب اعتبارات تلاش کنند افزود: طرح‌های عمرانی مهم این شهرستان باید با شتاب بیشتری اجرا شود.

وی افزود: مقابله با زمین خواری در این شهرستان با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی را با جدیت دنبال می کنیم.

دیهیم خوب بیان کرد: دستگاه های متولی نباید در زمینه زمین خواری در این شهرستان سهل انگاری کنند و در صورتی تخلفی در این زمینه انجام شده در اسرع وقت پیگیری کنند.

فرماندار گچساران:  دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات یک تهدیدی است

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار نسبت به گذشته بیشتر شود گفت: مدیران دستگاه‌ها باید با احساس مسئولیت بیشتر به تسهیل امور مردم و رفع مشکلات آنان اقدام کنند.

بخشدار مرکزی گچساران با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به زیر ساخت های روستایی دارد گفت: ۱۵۴ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران امسال با قیر رایگان آسفالت شد.

علی محمد آقایی افزود: یکهزارو ۸۱۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیر ساخت های روستاهای گچساران در یک سال گذشته اختصاص یافت.

وی ابراز کرد: ۲۴۲ طرح عمرانی در مناطق روستایی این شهرستان از سال گذشته تاکنون اجرا شد.

آقایی بیان کرد: این طرح ها در زمینه طرح‌های هادی، بازسازی و بهسازی، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت و بهسازی و .... در روستاهای گچساران اجرا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha