۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85121680
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز فرآیند بروزرسانی مدارک تعاونی‌ها و بارگذاری در سامانه هوشمند برای شرکت در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان حامد آرامش اظهارداشت: به منظور ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی تعاونی‌های موفق و برتر در سطوح استانی و ملی برای معرفی الگوهای برتر تعاونی به مخاطبین بخش تعاونی وفراهم کردن زمینه‌ای برای تشویق تعاونی‌ها به تلاش برای بهبود و ارتقای حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف کسب و کار، "هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر " همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می‌ شود.

وی افزود: در مرحله اول این فرایند، تعاونگران متقاضی حضور در این رویداد بزرگ ترویج بخش تعاون می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع بخش تعاون به نشانی www.taavoni.mcls.gov.ir نسبت به بروز رسانی مدارک و مستندات و بارگذاری آن‌ها شامل مجامع، صورت‌های مالی " نسخه کامل صورت‌های مالی همراه با یادداشت‌های توضیحی "، شاغلین، برند و صادرات تا ۱۹ خرداد سالجاری اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: پس از این مرحله، کار پایش و صحت سنجی و بازدید میدانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استانی و ملی، شهریور ماه امسال همزمان با هفته تعاون برگزار خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha