ورزشکاران سازمان یافته هرمزگان به ۱۰۰ هزار نفر افزایش می‌یابد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته به ۶۰ هزار ورزشکار رسید که امسال باتوجه به فعالیت های انجام شده این رقم به ۱۰۰هزار نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، مظفر مهری خادمی نسب شامگاه دوشنبه در نخستین نشست مشترک هیات های ورزشی استان افزود: هم اکنون با داشتن بیش از ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته، جزو پنج استان برتر در کشور هستیم.

وی بیان کرد: همچنین امسال برای توسعه ورزش هرمزگان به‌ویژه در حوزه روستایی و محله ای، ۱۱۴ زمین چمن مصنوعی، پنج زمین چمن مصنوعی ورزشی بزرگ، چهار زمین چمن طبیعی و تعداد ۱۰ سالن ورزشی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار کرد: این اداره کل در اجرای برنامه های آموزشی، همگانی و قهرمانی با همکاری و مشارکت هیات های استانی و شهرستانی و همچنین اداره های ورزش وجوانان شهرستان های استان، سرآمد بوده که نقطه عطفی در رشد و پیشرفت جایگاه ورزش استان در کشور است.

وی تصریح کرد: در کار و انجام فعالیت هایمان در حوزه ورزش و جوانان تمام تلاشمان را برای بهتر بودن به کاربسته ایم و همچنان باید باهم و همکاری هم فعالیت ها را در جهت توسعه ورزش استان پیش ببریم.

مهری خادمی نسب از روسای هیئت های ورزشی خواست نسبت به فعال کردن دفاتر خود همت کنند و از هیات های شهرستانی سرکشی نمایند تا این هیات ها با دلگرمی بیشتری به فعالیت بپردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha