۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85118193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار وزنه بردار زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

زنجان - ایرنا - سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: چهار وزنه بردار زنجانی شامل سه مرد و یک زن به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند که این مهم نشانگر ظرفیت بالای این رشته ورزشی در استان است.

علی نصرتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیر عزیزی، حسین سلطانی، مهدی کرمی و الهه رزاقی وزنه برداران دعوت شده از استان به اردوی تیم ملی هستند.

نصرتی گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری مردان در محل آکادمی ملی المپیک در جریان است و اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان نیز از شنبه ۶ خرداد در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: نفرات برتر اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهند شد که مهرماه امسال در کشور عربستان برگزار می شود.

این مسوول با اشاره به ظرفیت های ورزشکاران زنجانی، ادامه داد: وزنه برداران استان در مسابقات اخیر نشان دادند می توانند در رقابت های سرنوشت ساز حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به این ظرفیت ها، مربیان فعال این رشته با تمام وسع و توان، پشتوانه‌سازی و تربیت ورزشکاران شاخص و توانمند را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.

سرمربی تیم وزنه برداری استان با بیان اینکه قدمت ورزش وزنه‌برداری در زنجان بیش از ۶۰ سال است، افزود: در زمان حاضر مسیر رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در استان هموارتر و زمینه برای برگزاری اردوهای آماده سازی فراهم‌تر شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha