تداوم جنایت در آمریکا؛ تیراندازی در نیواورلئان آمریکا ۲ کشته برجای گذاشت

تهران- ایرنا- پلیس شهر نیواورلئان ایالت لوئیزیانای آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد در حادثه تیراندازی‌ در این شهر ۲ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس شهر نیواورلئان در این بیانیه‌ افزود: شنبه شب (به وقت محلی) پس از دریافت تماس‌هایی درباره حادثه تیراندازی در ۲ مکان در منطقه «اسکای ویو» به فاصله چند دقیقه از یکدیگر، بازرسان را به این باور رساند که این تیراندازی‌ها با هم مرتبط بوده است و آنها در تلاش برای کشف انگیزه این تیراندازی‌ها هستند.

پلیس نیواورلئان معتقد است که این حادثه با شلیک گلوله در بلوک ۶۰۰۰ خیابان بیچ کرافت این شهر آغاز شده است، جایی که جسد پسر ۱۷ ساله‌ای که به ضرب گلوله کشته شده بود را پیدا کردند.

مقامات پلیس اعلام کردند: چند خیابان دورتر از این محل، زنی ۳۱ ساله را پیدا کردند که در داخل ماشینش مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

به گفته پلیس، یک نوزاد دو ماهه که او نیز در خودرو بود به بیمارستان منتقل شد اما خوشبختانه این نوزاد هیچ آسیبی ندیده است.

در بیانیه پلیس نیواورلئان آمده است که دو نفر دیگر در این حادثه در خیابان بیچ کرافت مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند (یک پسر ۱۳ ساله و یک مرد ۲۰ ساله) که در بیمارستان‌های محلی بستری شده و وضعیت هر دوی آنها پایدار است.

بر اساس بیانیه پلیس، دفتر پزشکی قانونی ناحیه نیواورلئان علت مرگ را مشخص و پس از تکمیل کالبد شکافی و اطلاع‌رسانی به خانواده‌های مقتولان این حادثه، اسامی قربانیان را اعلام خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha