۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85117824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرتتا: باید «زخم دردناک» تقدیم قهرمانی به سیتی را التیام دهیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از ناکام ماندن از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس و تقدیم آن به منچسترسیتی، گفت که توپچی‌ها باید زخم این شکست را التیام دهند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در سیتی که امروز به مصاف چلسی می‌رود، پیش از شروع این بازی و باتوجه به شکست دیروز آرسنال مقابل ناتینگهام فارست، قهرمانی خود در لیگ جزیره را قطعی کرد.

توپچی‌های لندن در آغاز ماه آوریل هشت امتیاز از سیتی پیش بودند اما نتایج ضعیف این تیم در هشت بازی و کسب تنها دو پیروزی در این بازی‌ها، دست برتری را به سیتی داد؛ تیمی که ۱۱ بازی را برد پشت سر گذاشت.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از این ناکامی گفت: باید زخم این ناکامی را التیام دهیم. دردناک است اما باید برای بالا بردن روحیه تیم راهی پیدا کنیم و هفته سختی هم پیش‌رو داریم.

وی افزود: روز ناراحت‌کننده‌ای بود و احساس بدی داریم. بازی را باختیم و بعد از ۱۰ ماه و نیم نبرد سخت و ۹ ماه و نیم صدرنشین بودن، جام را هم از دست دادیم. اشتیاق و باور زیادی داشتیم که مسیر را پیموده و قهرمان شویم. با این حال، در درجه اول به منچسترسیتی تبریک می‌گویم. آنها قهرمان شدند و شایسته آن هستند و ۳۸ بازی شایسته بودند.

آرتتا ادامه داد: ما ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم. از طرف خودم عذرخواهی می‌کنم چون این باور را به وجود آورده بودیم که قادر به کسب قهرمانی هستیم. مسئولیت این ناکامی با من است. برای بردن و قهرمانی اینجا بودیم و هستیم و اینکه نتوانستیم در پایان، کار را تمام کنیم دردناک است. کم آوردیم.

وی در پاسخ به اینکه در چه مقطع از فصل، جام از دست آرسنال پرید هم گفت: دو تساوی ماه گذشته مقابل لیورپول و وستهم؛ در هر دو بازی ۲ بر صفر پیش بودیم و در نهایت به تساوی رضایت دادیم. همه چیز از آنفیلد شروع شد.

با قطعی شدن قهرمانی سیتی، حالا آرسنال یکشنبه هفته آینده در دیداری خانگی به مصاف ولوورهمپتون رفته و به نایب قهرمانی بسنده خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha