۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85117497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد: فرصت شکوفایی برابر برای زنان و مردان در جامعه فراهم است

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: نظام جمهوری اسلامی فرصت شکوفایی و رشد برابر برای زنان و مردان به وجود آورده و در اغلب زمینه‌ها اکنون بانوان پیشقدم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: جمهوری اسلامی تفاوتی بین زنان و مردان قایل نیست و امروزه در تمام مراودات اجتماعی و سیاسی نقش زنان بسیار پررنگ بوده و چه بسا موفقیت بیشتری نیز با حضور زنان حاصل شده است.

وی به ضرورت رعایت حجاب در جامعه اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی که رعایت حجاب نیز جز آنهاست باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است و همه در نظام جمهوری اسلامی باید به آن پایبند باشند.

عباسی ضمن گرامیداشت روز دختر یادآور شد: توسعه ارزش‌هایی چون حیا، عفت و حجاب در جامعه مستلزم الگوگیری بانوان از سیره عملی حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه (س) است.

وی در ادامه فرصت جوانی را برای دختران غنیمت دانست و گفت: جوانان ما باید در دوره جوانی از توانمندی‌های خود در جهت تقرب به خدا و رسیدن به سعادت و کمال استفاده کنند.

فرماندار مهاباد: فرصت شکوفایی برابر برای زنان و مردان در جامعه فراهم است

در این مراسم که به مناسب سالروز مولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با حضور جمع زیادی از دختران و بانوان و مسوولان در کانون فجر برگزار شد چندین برنامه فرهنگی و هنری شامل سرود و نمایش برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha