مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان: هدف دشمن در جنگ ترکیبی دستاوردهای کشور است

سمنان- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: دشمن با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها در جنگ تمام‌عیار رسانه ای و ترکیبی، موفقیت ها و دستاوردهای افتخارآمیز انقلاب اسلامی را نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی روز شنبه در گردهمایی بصیرتی در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام، افزود: جهاد تبیین یک رسالت همگانی است و باید در مقابله با جریان تحریف و جنگ شناختی دشمن دستاوردهای موفق و افتخارآمیز را با ابزار رسانه و هنر انقلابی به جامعه بازتاب داده شود.

وی گفت: باید دقت کرد تا در دام جنگ شناختی دشمن گرفتار نشویم و توجه دولت سیزدهم به بازتاب رسانه ای موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی امری ضروری و مهم است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به دلایل و ریشه های مشکلات اقتصادی امروز افزود: در حال حاضر بیشتر کشورهای دنیا گرفتار مشکلات کلان اقتصادی هستند و حدود نیمی از جمعیت جهان گرفتار مسئله فقر و گرسنگی است، اما ایران اسلامی با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های سخت اقتصادی و ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، مقاوم و سرافراز ایستاده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان افزود: دولت در مسیر درست اقتصاد کلان قرار دارد و باید با بیان واقعیات به مردم و تبیین اقدامات و دستاوردهای مهم دولت سیزدهم یاری‌گر دلسوزان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: برخی در داخل با همراهی نظام سلطه در حال مانع تراشی و ایجاد گره های اقتصادی در جامعه هستند و با تشکیل باندهای مافیایی اقتصادی، شریان های مهم تولید و معیشت را مورد هجمه قرار می دهند و در تلاشند تا با ناامید کردن مردم، به اهداف شوم خود دست یابند و باید در مقابله با این جریان هوشمندی و هوشیاری لازم وجود داشت باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان ابراز داشت: امروز وظیفه مهم این است که با مطالبه گری صحیح، صبوری، اطلاع رسانی و تکیه بر جهاد تبیین به شبهات پاسخگویی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha