۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85115101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حادثه رانندگی در مهاباد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبر: 85115101
حادثه رانندگی در مهاباد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت

مهاباد - ایرنا - مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو در مسیر مهاباد - بوکان مشهور به جاده برهان منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

کمال آهمند شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف بین ۲ خودروی سواری «پی‌کی» و «کامیون» در حوالی روستای «تکالوجه» منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان خودروی پی‌کی شد و ۲ سرنشین دیگر این خودرو به همراه راننده کامیون مصدوم و به بیمارستان مهاباد منتقل شدند.

وی ادامه داد: سرنشین فوت شده خودروی سواری پی‌کی دختر هفت ساله‌ای بود که بدلیل شدت جراحات در محل حادثه جان باخت.

مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد اظهار کرد: سه مصدوم این حادثه با آمبولانس به بیمارستان مهاباد منتقل شده‌ و تحت معاینات اولیه پزشکی قرار گرفتند.

علت حادثه توسط نیروهای پلیس راهور در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون و سبقت در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha