رییس کل دادگستری کرمانشاه: روابط عمومی‌ها برای افزایش سرمایه اجتماعی تلاش کنند

کرمانشاه- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: روابط عمومی‌ها با ایجاد رابطه خوب و منطقی با مردم به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی کمک کنند.

به گزارش ایرنا، «پرویز توسلی زاده» روز پنجشنبه در مراسمی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی‌ با تقدیر از روابط عمومی دادگستری استان، ادارات و سازمان های تابعه با اشاره به اینکه رییس قوه قضائیه به آرامش ذهنی مردم و همکاران مجموعه باور دارند و این را به همه روسا نیز القا کرده اند تاکید کرد: باور ما نیز این است تا جایی که ممکن است برای همکاران و مردم آرامش روحی ایجاد کنیم و این امر را از نشانه های توسعه یافتگی می‌دانیم.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در ایجاد آرامش در جامعه یادآور شد، گاهی با هیچ حرف و سخنی نمی توان و نمی شود موضوعی را القا کرد بلکه نیازمند هنری است که با کمترین کار ممکن مفهوم ذهنی را منتقل کرد و این نقش اصلی بر عهده روابط عمومی است که با هنری زیبا و ادبیاتی فاخر و ایجاد رابطه خوب و منطقی با مردم به باور اجتماعی کمک کند و به افزایش سرمایه اجتماعی بیفزاید.

رییس کل دادگستری کرمانشاه گفت: هنر روابط عمومی ایجاد ارتباط خوب است هم با مردم و هم با همکاران چرا که معتقدیم کار باید کم هزینه و پرمنفعت باشد و برای این منظور به ارتباط خوب نیازمندیم.

وی با اشاره به ارتباط با مردم که روابط عمومی در این بخش می‌تواند بسیار موثر باشد، تاکید کرد: بنای ما از اول ارتباط خوب و بی واسطه با مردم بوده است و خوشبختانه در این امر موفقیت های خوبی حاصل شده است، معتقدیم ارتباط خوب با مردم می تواند به حل بسیاری از مشکلات کمک کند و اعتماد عمومی را سامان دهد.

در پایان این مراسم از سوی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اهدا لوح و هدایایی از روابط عمومی های دادگستری، ادارات و سازمان های تابعه تقدیر و تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha