۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۱۹
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 85113232
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم | مطالبه راننده‌های حمل گاز صادراتی از گمرک هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - یکی از رانندگان کامیون‌های حمل گاز صادراتی علاوه بر تماس تلفنی، فیلمی را برای ایرنا ارسال کرد و خواهان استقرار نماینده گمرک در محل بارگیری گاز انبار غربی پالایشگاه بندرباس شد. با توجه به گرمای هوا و تعداد کامیون‌ها، می‌طلبد گمرک هرمزگان در این خصوص با کامیون‌داران همکاری کند.

ناگفته نماند که پیش از این، رانندگان پس از بارگیری می‌بایست برای دریافت پلمب بار به محل گمرک مراجعه کنند اما با پیگیری‌های انجام شده، نماینده گمرک روزانه راس ساعتی مشخص به محل بارگیری و تحویل پلمب‌ها مراجعه می‌کند اما با گرم شدن هوا و افزایش صادرات، توجه به این خواسته رانندگان درواقع علاوه بر رفع گلایه‌مندی آنها، در تسریع روند صادرات هم موثر خواهد بود.

طبق بررسی خبرنگار ایرنا، علاوه بر کامیون‌هایی که در فیلم مشاهده می‌کنید، تعداد قابل توجهی کامیون هم بیرون از محوطه در انتظار ورود و بارگیری هستند.

ضمن اینکه، اگر بارگیری با روز تعطیل همزمان شود، رانندگان باید یک روز منتظر بمانند تا پلمب مخزن کامیون خود را از گمرک دریافت کنند. خبرنگار ایرنا روز گذشته (سه‌شنبه) از نزدیک شاهد این وضعیت بود.

احمد سالاری فرد مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی هرمزگان نیز در پاسخ تلفنی به خبرنگار ایرنا بر لزوم تسریع بر روند بارگیری و خروج مخازن از انبارها تاکید کرد و گفت: برای رفاه حال رانندگان عزیز حتما این موضوع را با گفت و گو با مجموعه گمرک حل خواهیم کرد چراکه شایسته رانندگان زحمتکش ما نیست در این هوای گرم حتی به اندازه یک ساعت معطل شوند، ضمن اینکه استقرار تعداد زیادی کامیون حامل گاز در یک محوطه، خطرناک است.

ایرنا نتیجه این گزارش مردمی را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

شماره تلفن ‏‪076 3335 4005‬‏ آماده دریافت گزارشات مردمی در جغرافیای استان هرمزگان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha