۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85111071
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پلیس هرمزگان ۲ گروگان خارجی را کمتر از ۲۴ ساعت آزاد کرد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85111071
پلیس هرمزگان ۲ گروگان خارجی را کمتر از ۲۴ ساعت آزاد کرد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی، با دستگیری ۲ گروگان‌گیر، ۲ گردشگر خارجی ربوده شده در بندرعباس را طی کمتر از ۲۴ساعت آزاد کردند.

به گزارش روز یکشنبه پلیس هرمزگان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: برابر نامه رسیده از پلیس اینترپل (پلیس بین الملل) و برابر اعلام سفارت یکی از کشورهای همسایه مبنی بر این که ۲تبعه ۶۵ و ۷۰ساله این کشور به قصد گردش به ایران به ایران وارد و در بندرعباس ناپدید و ربوده شده اند، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد : در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ربایندگان از طریق یک شماره ناشناس در قبال آزادی ربوده شدگان تقاضای مبالغ زیادی پول کرده بودند.

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: با تلاش پلیس آگاهی استان و همکاری پلیس آگاهی شهرستان میناب و با اقدام فنی و اطلاعاتی مخفیگاه آدم ربایان در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و هماهنگی های قضایی لازم جهت دستگیری آدم ربایان انجام شد .

سردار جعفری خاطرنشان کرد : با اعزام یک تیم مجرب به میناب و همکاری عوامل پلیس آگاهی این شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۲ گروگان گیر به نام های اختصاری م - ک ۳۲ ساله سابقه دار و علی- ف ۲۵ ساله در مخفیگاهشان دستگیر و هر ۲ گروگان صحیح و سالم آزاد شدند که هماهنگی های قضایی جهت تحویل ربوده شدگان به خانواده هایشان انجام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha