۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85110637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری در قزوین آغاز شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبر: 85110637
اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری در قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک از امروز به مدت ۱۱ روز با حضور ۶ ژیمناستیک کار کشورمان در سالن امام علی (ع) شهر الوند آغاز شد.

محمدرضا خیرخواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مهدی احمد کهنی، مهدی الفتی، محمدرضا خسرونژاد، محمد شفیعی، هومن جعفری و محمدرضا حمیدی ژیمناستیک کاران حاضر در این اردوی آمادگی هستند که در نهایت پنج نفر از آنان برای مسابقات پیش رو اعزام می شوند.

وی با اشاره به مسابقات پیش رو، اضافه کرد: تیم ملی ژیمناستیک کشورمان مسابقات دانشجویان جهان، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان را پیش رو دارد و اردوی حاضر نیز به منظور کسب آمادگی ژیمناستیک کاران برپا شده است.

خیرخواه، مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی سنگاپور در ۲۳ خرداد سال جاری را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: این مسابقات که در واقع مقدمه کار ما برای حضور قدرتمندانه در بازی های هانگژو چین خواهد بود و پس از آن نیز شاهد برپایی مسابقات ورد کاپ و جهانی فرانسه که مربوط به سهمیه المپیک است، خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را کردیم تا مهدی احمدکهنی را هم اکنون سرباز وظیفه است و در دوران آموزشی نیز به سر می برد را در این اردوی آمادگی حاضر کنیم چرا که وی از امیدهای ما برای کسب مدال بازی های آسیایی و سهمیه المپیک است.

مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان به میزبانی شهر الوند از امروز تا سوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha