۲۴۷ طرح بازآفرینی شهری در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی تهیه شده است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۴۷ طرح بازآفرینی از جمله توسعه امکانات و خدمات روبنایی، ارتقای زیرساخت‌ها، بهسازی و ارتقای فضاها و توسعه قلمروی عمومی و ارتقای توانمندی‌های اقتصادی، ظرفیت سازی اجتماعی و نهادی در شهرستان‌های استان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحسن حمزه لو عصر شنبه در جلسه بررسی اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار در شهرهای آذربایجان غربی افزود: این برنامه‌ها در شهرهای ارومیه، بوکان، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب، سردشت و خوی تعیین و تهیه شده است.

وی اضافه کرد: در این شهرها ۲۱ محله برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در نظر گرفته شده است.

حمزه لو ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای اجرای طرح‌های اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار در این هفت شهر استان تصویب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ارائه طرح بازنگری طرح اقدام مشترک نیز ضروری است که باید شهرستان‌های مورد نظر اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: هفت شهر این استان که برنامه‌های اقدام مشترک برای آنها که در سال ۱۳۹۷ تدوین و مصوب شده، طی سه روز آینده گزارش اقدامات خود را اعلام کنند.

یاسر رهبردین افزود: فرمانداران هم به عنوان روسای ستادهای بازآفرینی شهرستانی گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند تا تدابیر برای برنامه‌های آتی سنجیده شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha