۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85109997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار بستری‌های کرونا در زنجان به کمترین میزان رسید

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85109997
شمار بستری‌های کرونا در زنجان به کمترین میزان رسید

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر شمار بستری‌های کرونا در استان به کمترین میزان رسیده است و هم اکنون نگرانی خاصی در ارتباط با این بیماری وجود ندارد.

مشهود تقیلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید ابتلا، بستری و فوت بر اثر کرونا در استان گزارش نشد و در زمان حاضر تنها چهار بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

این مسوول ادامه داد: آمار مبتلایان به کرونا در استان از ابتدای شروع همه گیری کووید ۱۹ تاکنون به ۱۷۹ هزار و ۴۵۰ نفر و آمار مبتلایان سرپایی نیز به ۱۶۴ هزار و ۳۱۱ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: طبق گزارش های دریافتی از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون ۱۵ هزار و ۱۳۹ نفر در استان زنجان بر اثر ابتلا به این ویروس بستری و ۱۳ هزار و ۱۷۷ نفر بعد از بهبود از بیمارستان مرخص شده اند.

وی با بیان اینکه آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی و همچنین مشکوک ۴۲ هزار و ۳۳۸ نفر است، خاطرنشان کرد: شمار فوتی‌های ناشی از کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در استان زنجان یک‌ هزار و ۹۶۱ نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha