۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85109678
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

درخشش خبرنگار ایرنا در اولین رویداد جوانی جمعیت گلستان

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبر: 85109678
درخشش خبرنگار ایرنا در اولین رویداد جوانی جمعیت گلستان

گرگان - ایرنا - نخستین رویداد جایزه استانی «جوانی جمعیت» امروز شنبه با درخشش خبرنگار ایرنا و تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف با حضور مقامات و سایر مسوولان استانی و شهرستانی در گلستان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، اولین رویداد جایزه استانی «جوانی جمعیت» در گلستان با عنوان «سهم جوانی ایران» با رشد ازدواج و فرزندآوری در رسانه‌ها، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی بود.

قابلیت‌های پذیرش آثار در این رویداد شامل نقاشی، کلیپ، عکس، پژوهش، مقاله، پوستر و طراحی گرافیک، انمیشن، موشن‌گرافیک، ایده‌ها و نظرات کاربردی، شعر و جملات کوتاه و تأثیرگذار بود و آثار برتر این رویداد استانی به مرحله‌ای که در راه یافتند.

این جایزه بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت در نظر گرفته شده استانی بود که سیاست‌های اجرایی در حوزه خانواده و جمعیت، حمایت از فرزندآوری و حمایت از عوامل تحکیم و تقویت بنیان خانواده از اهداف برگزاری این رویداد و تجلیل از فعالان این حوزه بود. به صورت سالانه برگزار می شود که این اولین دوره فراخوان است.

برگزیدگان نخستین رویداد جوانی جمعیت گلستان تجلیل شدند

در بخش رسانه عباس بهرامی، خاطره تیموری از خبرگزاری صدا و سیما و محدثه حیدری گرجی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش خانواده آزاده دنکوب مقام اول، سهیلا بیانی مقام دوم و مرضیه سهرابی مقام سوم را کسب کردند.
در بخش نخبگان حجت الاسلام محمد نودهی، ملیحه زنگانه و کلثوم دهقان موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در بخش سازمان های مردم نهاد، حسین حسین‌زاده مدیر عامل موسسه دانش پژوهان فردای هیرکان مقام اول، وحیده غفاری مدیر عامل کانون علم آفرین رهاورد گلستان مقام دوم و حجت الاسلام محمد نودهی مسئول کانون راهبرد تعالی خانواده مقام سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی، سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز مدیران گلستانی بودند که موفق به دریافت رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش دستگاه های اجرایی رسول شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان و سیدرضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان و علی طالبی مدیر عامل شرکت گاز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

موسی الرضا شبیهی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، مریم کاووسی مشاور دانشگاه علوم پزشکی، محسن رخش خورشید مسئول مرکز بهداشت، سیده فاطمه میررسولی مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی، حمیده زحمتکش مسئول راه و شهرسازی استان و اکرم کلائی کارشناس امور خانواده استانداری مسوولان برتر حوزه جمعیت در دستگاه های مختلف استان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha