۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85109492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان کم بینای زنجان در مسابقات دوومیدانی کشور نایب قهرمان شدند

زنجان - ایرنا- رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان زنجان گفت: بانوان نابینا و کم بینای زنجان در مسابقات قهرمانی کشوی با کسب چهار مدال رنگارنگ در جایگاه دوم قرار گرفتند.

سلمان حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران اعزامی از استان در این رقابت ها ۲ نشان طلا، یک مدال نقره و یک نشان برنز کسب کردند.

وی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشوری دوومیدانی بانوان به عنوان رقابت های انتخابی تیم ملی زیر نظر کمیته تخصصی فدراسیون(آی پی سی) در تهران برگزار شد.

به گفته این مسوول در این مسابقات، سیده مریم حسینی یک طلا و یک نقره و فاطمه پناهی یک طلا و یک برنز در ماده پرش طول و دو ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر به دست آوردند.

وی اظهار داشت: ۶۰ ورزشکار از ۱۵ استان در مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور حضور داشتند که در پایان این مسابقات، تیم اصفهان به مقام اول رسید و تیم های زنجان و فارس در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان زنجان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش نابینایان و کم بینایان مطالبه ورزشکاران این رشته است که در صورت تحقق، چشم انداز بهتری را پیش روی فعالان این رشته قرار می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha