۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85108527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه ها نقش خود را در آگاهی بخشی جامعه ایفا کنند

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبر: 85108527
رسانه ها نقش خود را در آگاهی بخشی جامعه ایفا کنند

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: رسانه های باید با در نظر گرفتن مصالح عمومی نقش خود را در ارتقای آگاهی بخشی به جامعه و فرهنگ سازی برای تحقق منافع ملی در همه بخش ها به خوبی ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، رضوان امامدادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اردستان افزود:اصحاب رسانه نباید ذهن افراد جامعه را در گیر خبرهای کم ارزش و پیش پا افتاده کرده، از انتشار مطالب و شایعه هایی که در سطح جامعه و فضای مجازی مطرح می شود ،خودداری کنند.
وی اظهار کرد: انسان ها ممکن است دچار خطا و اشتباه شوند و مسوولان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و امکان دارد خطا و اشتباه در مجموعه آن ها وجود داشته باشد که خبرنگار می تواند آن را به فرد تذکر دهد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان بیان کرد: امسال، تلاش داریم با همکاری خبرنگاران جنبه های مثبت کار ها را برجسته کرده و امید و شادابی را در جامعه افزایش دهیم.
امامدادی گفت: از طرفی خبرنگار آزاد است و باید آزادانه‌ کار کند و اخبار را منتشر نماید ولی سعی شودخبر ها دقیق و صحیح باشد و از انتشار هر خبر خودداری کند.
وی اضافه کرد: هدف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام کار درست و قانونمند در حوزه رسانه و پرهیز از برجسته کردن نقطه ضعف است، این کار نا امیدی و بی اعتمادی به دستگاه ها را در جامعه به دنبال دارد.
امامدادی گفت: از اصحاب رسانه اردستان در سامانه جامع مطبوعات کشور ثبت نام کنند و کار خود را قانونمند کرده و در چهارچوب قانون مطبوعات فعالیت کنند تا از امتیاز های قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار شوند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha