سلطانی: هنر کادرفنی و مدیریت جدید، پولادمردان را به آینده امیدوار کرد

تهران- ایرنا- قهرمان وزنه‌برداری آسیا در دسته ۸۱ کیلوگرم با تمجید از تدابیر کادرفنی و تیم مدیریت جدید فدراسیون گفت: با وجود تمرینات کم وزنه‌برداران به آمادگی خوبی رسیدند و این ما را به آینده امیدوار می‌کند.

به گزارش ایرنا، حسین سلطانی ملی‌پوش دسته ۸۱ کیلوگرم مردان ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی این دسته در جینجو کره‌جنوبی شد. سلطانی نخستین نماینده وزنه‌برداری مردان ایران بود که در پیکارهای قهرمانی آسیا به روی تخته رفت.

سایت فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری در واکنش به مدال طلای سلطانی نوشت: حسین سلطانی نخستین چراغ را برای وزنه‌برداری ایران روشن کرد.

حسین سلطانی پس از کسب مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرینات ما کوتاه مدت بود و کادر فنی در ۳۵ روز اردو، نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا پولادمردان به سطح بالایی از آمادگی برسند. من در رکوردگیری درون اردویی وزنه‌هایی بسیار بهتر از رقابت‌های قهرمانی آسیا را مهار کردم و برای کسب هر سه مدال طلای دسته ۸۱ کیلوگرم به کره‌جنوبی آمدم. در چند حرکت وزنه را انداختم اما مهم این بود که توانستم بالاتر از حریفان به مدال طلا برسم.

قهرمان آسیا این را هم افزود: من در نخستین حرکت دوضرب به مدال طلا رسیدم و قهرمانیم در دسته ۸۱ کیلوگرم قطعی بود. بی‌تردید اگر نیاز به کسب تلاش بیشتری بود می‌توانستم وزنه‌های سنگین‌تری را مهار کنم.من برای قهرمانی به روی تخته رفتم و به این مهم نیز رسیدم امیدوارم مدالم طلای من آغاز راه قهرمانی تیم در رقابت‌های کره‌جنوبی باشد.

ملی‌پوش زنجانی وزنه‌برداری ایران با تمجید از کادر فنی و مدیریت جدید فدراسیون گفت: تیم بسیار قوی و شناخته‌ شده‌ای در فدراسیون حضور دارند و کادر فنی بسیار خوب کار می‌کند. آنان توانستند با یک اردو نفرات را به سطح بالایی از آمادگی برسانند. امیدوارم بتوانیم با استفاده از تجربه بزرگان حاضر در فدراسیون وزنه‌بردرای در رقابت‌های آینده نتایج درخشانی را کسب کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha