۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85105126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ووشوکار خراسان‌شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85105126
ووشوکار خراسان‌شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شد

بجنورد- ایرنا- دبیر هیات ووشو خراسان شمالی گفت: "سید محمدحسن ابراهیمی مقدم" سانداکار جوان استان با درخشش در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.

محمد دژبانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ملی جوانان از ۱۶ اردیبهشت ماه سالجاری به مدت ۲ روز در شیراز برگزار شد.

وی افزود: سانداکاران در هشت وزن از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشتند که ابراهیمی مقدم در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

دژبانی ادامه داد: ورزشکارانی از استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس به ترتیب در جایگاه اول و دوم منفی ۵۲ کیلوگرم ایستادند.

دبیر هیات ووشو خراسان شمالی یادآور می شود: سال گذشته نیز هفت ووشوکار استان در رده سنی نوجوانان و جوانان به رقابت های انتخابی تیم ملی دعوت شده بودند.

فعالیت های رشته ووشو در خراسان شمالی از سال ۱۳۸۴ آغاز شده و غالب ووشوکاران این استان نیز در بخش سانشو فعالیت می کنند که اکنون حدود ۷۰۰ رزمی‌کار مرد و زن در بخش سانشو و در سبک های نان چوان، چانگ چوان، تایچی چوان، ساندا، بی شائولین، نن شائولین، شائولین و جیت کاند فعالیت می کنند.

خراسان شمالی با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۹ هیات ورزشی فعال است و ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha