صدور دستور قضایی برای ترخیص ۳۸۲ هزار تُن برنج و روغن وارداتی از بندرعباس

بندرعباس- ایرنا- دادستان مرکز استان هرمزگان از صدور دستور قضایی برای ترخیص بیش از ۱۶۰ هزار تُن برنج و ۲۲۲ هزار تُن روغن وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد. 

به گزارش ایرنا "علیرضا احمدی منش" روز یکشنبه در جریان بازدید از انبارهای کالاهای اساسی در مجتمع بندری شهیدرجایی افزود: برای تعیین تکلیف این کالاها، مشکلاتی وجود داشت و برای رفع آن نیاز به ورود دستگاه قضایی بود که تمهیدات لازم اندیشیده شد.

وی ادامه داد: در این بازدید مشخص شد ۴۰۰ کانینتر از برنج های وارداتی دارای مشکلات اداری هستند که به سرعت دستورات قضایی لازم برای رفع موانع موجود و ترخیص آنها صادر شد.

احمدی منش اضافه کرد:برای ۲۲۲ هزار تن ذخیره روغن موجود در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس نیز دستور لازم صادر شد تا ضمن ترخیص فوری این محموله ها، به سرعت اقدامات لازم جهت بسته‌بندی آنها برای ارسال به کارخانجات داخلی در سراسر کشور انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان یادآور شد: درباره محموله ذرتی که از سوی دامپزشکی استان هرمزگان، سلامت بهداشتی آن جهت مصرف خوراکی تأیید نشده است نیز با همکاری دستگاه های اجرایی اقدام لازم برای انتقال آن به کارخانجات تولید الکل انجام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha