عملیات اجرایی طرح بزرگ گازرسانی به بخش‌های احمدی و فارغان حاجی‌آباد هرمزگان آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- عملیات اجرایی طرح بزرگ گازرسانی به بخش‌های احمدی و فارغان شهرستان حاجی‌آباد هرمزگان با اعتباری افزون بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عصر امروز، جمعه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار هرمزگان در آیین کلنگ زنی این طرح گازرسانی، افزود: این طرح شامل گازرسانی به ۲ شهر، ۴۵ بنگاه صنعتی و ۶۸ روستا در این استان بوده که با تغییرات صورت گرفته تعداد روستاهای دارای گاز طبیعی به ۱۰۰ روستا افزایش خواهد یافت.

مهدی دوستی با اشاره به اینکه این طرح قرار است در مدت زمان ۲ سال اجرایی و تکمیل شود، افزود: در نتیجه طرح گازرسانی به فارغان و احمدی، ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: برای انجام این کار ۷۷۱ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع انجام و بیش از ۶ هزار و ۹۲۰ انشعاب در سطح منطقه نصب خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: در سفر گذشته به بخش احمدی و فارغان، ۶۱ مصوبه داشتیم که از این تعداد ۴۶ مصوبه اجرایی شده و ۱۵ مصوبه در حوزه راه‌ها و ابنیه فنی باقی مانده که تلاش داریم تا هفته دولت امسال این طرح‌ها نیز تحویل مردم شهرستان حاجی‌آباد شود.

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha