پیروزی فجر و توقف استقلال خوزستان در لیگ آزادگان؛ سایپا در ایستگاه سی‌ویکم چپ کرد

تهران- ایرنا- هفته سی‌ و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) با برد فجر سپاسی، توقف استقلال خوزستان و شکست سایپا به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته سی‌ و یکم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) در حالی امروز (پنجشنبه) برگزار شد که رقابت برای تعیین دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ایران به اوج رسیده است. پیش از این تیم شمس آذر قزوین با کسب ۶۱ امتیاز از ۲۹ بازی جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کرده بود.

استقلال خوزستان قهرمان اسبق لیگ برتر با ۵۰ امتیاز از ۲۹ بازی، سایپا تهران قهرمان اسبق لیگ برتر با ۴۶ امتیاز از ۲۸ بازی و فجرسپاسی قهرمان اسبق جام حذفی با ۴۶ امتیاز از ۲۸ بازی مدعیان جدی حضور در لیگ برتر فوتبال ایران هستند. هر سه مدعی حضور در لیگ برتر در این هفته در زمین رقیبان خود به میدان رفتند.

در هفته سی‌ و یکم لیگ آزادگان، سایپا میهمان آرمان‌گهر سیرجان بود، فجرسپاسی در همدان به مصاف شهرداری این شهر رفت و استقلال خوزستان نیز در شهر اردکان با تیم چادرملو دیدار کرد.

آبی‌پوشان خوزستان که تا دقایق پایانی نیمه دوم با نتیجه ۲ بر صفر از حرف خود پیش بودند نتوانستند نتیجه را حفط کنند و تا در نهایت کار به تساوی کشیده شود.

تیم فجر سپاسی دیگر مدعی صعود برابر شهرداری همدان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. احمدرضا زنده‌روح هر ۲ گل فجر را وارد دروازه نماینده همدان کرد.

یکی از اتفاقات مهم این هفته از لیگ آزادگان شکست ۲ بر یک تیم سایپا برابر آرمان‌گهر سیرجان بود. گل‌های آرمان‌گهر را علیرضا قاسمی و علیرضا ابراهیمی به ثمر رساندند تا سایپا از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر دور شود.

تیم شمس‌آذر قزوین نیز با ۲ گل میزبان خود چوکای تالش را شکست داد.

نتیجه دیدارهای هفته سی‌و یکم لیگ آزادگان به شرح زیر است؛

دریا بابل صفر _ پارس جنوبی‌جم صفر

خلیج‌فارس ماهشهر یک _ مس شهربابک صفر

آرمان‌گهر ۲ - سایپا یک

چوکا تالش صفر - شمس‌آذر قزوین ۲

خوشه‌طلایی ساوه یک - خیبر خرم‌آباد یک

چادرملو اردکان ۲ - استقلال خوزستان ۲

شهرداری همدان یک - فجر سپاسی ۲

استقلال‌ملاثانی صفر -شهرداری آستارا صفر

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha