فرمانده سپاه امام رضا(ع): مربیان عقیدتی سپاه پاسخگوی شبهات ذهنی نسل جوان هستند

مشهد-ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مربیان عقیدتی سیاسی باید در ارتباط با نسل جوان و نوجوان شبهات ذهنی آنها را پاسخ دهند و در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف شفاف‌سازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه خراسان رضوی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری در دوران آغازین انقلاب به شبهات زیادی که از طرف دشمنان و معاندان برای تشکیک اذهان جوانان طرح می کردند، عالمانه و هوشمندانه پاسخ گفت.

وی ادامه داد: امام(ره) در طول حیات خود به اندازه‌ای که از شهید مطهری تمجید نمودند از شخصیت دیگری به این مقدار تجلیل نکرده اند که این نشان از عمق باور امام نسبت به افکار و اعتقادات شهید مطهری است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه امام خمینی(ره) ۳۲ ویژگی برای شهید مطهری بیان کرده‌اند، گفت: انقلابی‌گری، خودسازی، بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام از جمله ویژگی‌های بارز این شهید والامقام است.

یکی از استادان اخلاق حوزه علمیه مشهد هم در این مراسم گفت: در شرایط امروز و قبل از اینکه ابزار جنگی بجنگد، ایمان و اعتقادات است که می‌جنگد. نسل اول انقلاب باید تعهد و شور انقلابی و حماسی خود را به نسل جدید منتقل کنند.

آیت الله عبدالرحیم ابراهیمی جرجانی به ماموریت و نقش مربیان عقیدتی در سپاه اشاره و عنوان کرد: باید برای مدیریت جهانی انسان تربیت کرد که ظهور حضرت حجت(عج) نیازمند انسان های تراز انقلاب اسلامی است.

در آیین تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه خراسان رضوی که به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و هفته معلم در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، ۴۰ نفر از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha