پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان: مردم به تقدیم شهدا برای اقتدار دفاعی کشور مفتخرند

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پی شهادت ۲ تن از کارکنان سپاه دامغان در پیام تسلیت افزود: مردم استان سمنان مفتخر به تقدیم شهدا در مسیر اقتدار دفاعی و صیانت از انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حمید دامغانی روز چهارشنبه در پیام تسلیت در پی شهادت ۲ تن از کارکنان مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حادثه انفجار دیروز سه‌شنبه در دامغان به نام های «جمال شبستانی» و «علی علی‌حسینی» افزود: وقوع سانحه‌ در یکی از واحدهای مرکز آماد و پشتیبانی سپاه که منجر به شهادت شهیدان «جمال شبستانی» و «علی علی‌حسینی» شد را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای، ملت شریف ایران اسلامی، پاسداران مومن و پرتلاش به ویژه به خانواده این شهیدان والامقام و مردم ولایت‌مدار استان سمنان تبریک و تسلیت می گویم و برای مصدومان این حادثه دردناک آرزوی صحت و سلامت دارم‌.

وی افزود: مردم شهیدپرور استان سمنان در راستای صیانت از انقلاب اسلامی و تولید اقتدار دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون این شهیدان والامقام و بیش از سه هزار شهیدی که تقدیم اسلام و قرآن نموده اند مفتخرند که امروز به بالاترین سطح اقتدار و امنیت رسیده ایم.

سردار دامغانی تاکید کرد: اقتداری که هم بازدارنده است و جرات هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب نموده است و هم نقطه امیدی برای حمایت و دفاع از محرومان و مستضعفان شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر شهیدان، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته ای و شهدای صنعت دفاعی کشور به ویژه سردار محبوب دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان برجسته دفاعی و هسته ای همچون سردار شهید حسن طهرانی مقدم و دکتر محسن فخری زاده که با نثار خون و جان خود، از عزت و شرف و امنیت این مرز و بوم پاسداری کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی سپاه دامغان شامگاه سه‌شنبه در اطلاعیه‌ اولیه خود از بروز حادثه در حین جابجایی مهمات در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه شهر دامغان خبر داد و اعلام کرد حین جابه‌جایی مهمات در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه شهر دامغان به علت بروز حادثه ، انفجار رخ داد. سپس اعلام شد بر اثر انفجار در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه دامغان ۲ نفر از کارکنان این مرکز شهید و سه نفر مجروح شدند که در بیمارستان بستری و در حال درمان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha