استاندار: تجارت در مرزهای سیستان و بلوچستان باید تسهیل شود

چابهار- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تلاش دست جمعی نیاز هست تا تجارت در مرزها این استان تسهیل شود و مردم بتوانند از این مواهب و شرایطی که در بازارچه ها و پایانه ها بوجود آمده استفاده کنند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا محمد کرمی در حاشیه بازدید از مرز پیشین راسک اظهارداشت: مرزها باید به مرکز مبادلات تجاری تبدیل شوند تا شاهد توسعه روابط بین استان سیستان و بلوچستان و پاکستان باشیم.

وی افزود: ۲ ملت برادر ایران و پاکستان سالهاست که با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر بوده اند و از این به بعد نیز اینچنین خواهند بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از مسوولان پاکستانی جهت افتتاح بازارچه مرزی پیشین مشترک افزود: رهبر معظم انقلاب نیز همواره از ملت پاکستان به خوبی یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه امنیت و رفاه اقتصادی پاکستان در واقع امنیت و رفاه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است تاکید کرد: مبادلات اقتصادی و تجارت با پاکستان برای ما اهمیت فراوانی دارد.

کرمی با بیان اینکه ما با بازگشایی شبانه روزی بازارچه پیشین موافقیم و بازارچه های بعدی نیز در حال ساخت است اظهارداشت: ایران و پاکستان باید از ظرفیت های یکدیگر استفاده کرده و این مرز را به مرکز صادرات و واردات تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: اسلام همواره به کار و تلاش و کوشش سفارش کرده است چرا که همه با تلاش و کوشش به جایی خواهیم رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه ما تلاش می‌کنیم تا تجارت در مرزها را تسهیل کنیم تا مردم بتوانند از این مواهب و شرایطی که در بازارچه ها و پایانه ها بوجود آمده استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: ورود و خروج مسافران نیز با همکاری ایران و پاکستان از این مرز صورت خواهد گرفت.

کرمی با تاکید بر اهمیت انسجام و وحدت بین دو ملت مسلمان ایران و پاکستان اذعان کرد: خداوند به این وحدت امت اسلامی پاداش خواهد داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha