دغدغه حقوق معوق جامعه کارگری در دولت سیزدهم کاهش یافت

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات اصلی جامعه کارگری معوق شدن حقوق آنها طی سال‌های گذشته دانست و گفت: این مطالبه با حمایت همه جانبه دولت مردمی سیزدهم به کمترین میزان خود در استان رسیده است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا واعظی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ روز کارگر در شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: در راستای برنامه های حمایتی دولت در سال جاری، تجلیل و قدردانی از جامعه کارگری در محل کار انجام شد.

وی افزود: در دولت سیزدهم ارتقا معیشت و تامین مسکن کارگران یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار دولت است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پرداخت‌نشدن حقوق به موقع کارگران در سالهای گذشته، تصریح کرد: در دولت مردمی رییسی با حمایت‌های مالی مناسب، پرداخت به موقع حقوق در نهادهای مختلف بخصوص شهرداری ها تقریبا به روز شده است.

واعظی اضافه کرد: با توجه به نقش سازندگی کارگران از گذشته‌های دور تاکنون پیگیری مشکلات و دغدغه کارگران یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد در سال جاری است.

وی ادامه داد: در سفر دوم ریاست جمهوری به این استان، راه‌اندازی تشکل جامعه کارگری برای حمایت بهتر از جامعه کارگری استان به جد پیگیری می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد از جمعیت ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد جمعیت کارگری هستند.

فرماندار کهگیلویه نیز در این نشست حمایت از جامعه کارگری را لازم و ضروری دانست و گفت: کارگران در توسعه اقتصادی جوامع مختلف بزرگترین نقش را دارند.

دغدغه حقوق معوق جامعه کارگری در دولت سیزدهم کاهش یافت

سید عبدالعزیز موسوی افزود: با توجه به نقش حساس و مهم جامعه کارگر در همه زمینه‌ها این جامعه در اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تکمیل ساختمان اداری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان را مطالبه بحق این نهاد دانست و گفت: در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان برای این طرح اعتبار مصوب شد.

موسوی بیان کرد: این طرح هم اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی روند اجرایی خوبی دارد.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: نزدیک سه هزار کارگر بیمه شده در این شهرستان وجود دارد.

دغدغه حقوق معوق جامعه کارگری در دولت سیزدهم کاهش یافت

به مناسبت روز کارگر، ویژه برنامه نشاط اجتماعی با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه با تجلیل از کارگران نمونه نهادهای مختلف برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha