۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85097244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 اثربخشی برنامه های فرهنگی باید در جامعه نمود داشته باشد

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه اثربخشی برنامه های فرهنگی باید در جامعه نمود داشته باشد، گفت: هادیان سیاسی و مربیان اعتقادی با برنامه ها و فعالیت های تاثیرگذار خود امکان هدایت و تربیت افراد در مسیر درست را دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار شورای فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) و هادیان سیاسی و عقیدتی به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی ارزنده برای تربیت انسان هایی است که توسط مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی به خشیت در برابر عظمت خداوند برسند.

وی افزود: اگر علومی چون زیست، فیزیک و نجوم به علم خداشناسی منجر شود انسان در برابر عظمت و قدرت خداوند خود را حقیر و ضعیف خواهد پنداشت و هیچگاه از مسیر درست تعالی بخشی الهی عدول نخواهد کرد.

حجت اسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: وظیفه اعضای عقیدتی سیاسی، هادیان و مربیان این حوزه بسیار سنگین است چرا که این افراد با برنامه ها و فعالیت های تاثیرگذار خود امکان هدایت و تربیت افراد در مسیر درست را دارند.

وی تاکید کرد: برنامه های هادیان اثربخشی خود را در اجتماع به درستی نشان دهد و مربیان نتیجه عمکرد آموزشی خود را در بین شرکت کنندگان به عینه مشاهده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: فعالیت مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی باتوجه به وجوه و ابعاد اعتقادی و گرایش های معنوی این افراد به خداوند را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که معنویت و دغدغه های روحانی جای دغدغه های مادی و دنیوی را بگیرد افراد به جایگاه والایی از انسانیت دست می یابند.

اجرای ۳۵ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام و دبیر گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، نیز در این نشست گفت: در این هفته ۳۵ عنوان برنامه با بیش از ۱۰۰ فعالیت در سطح رده های مختلف سپاه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علیمحمدی افزود: هفته عقیدتی سیاسی مقارن با سالروز شهادت استاد مطهری و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم است.

وی یادآور شد: به واقع شهید مطهری مفسر و معلم بزرگی بودند که در کلام و نوشتار خود مخاطبان را به سمت نور و روشنایی هدایت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی از همه مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی خواست در روند اجرای برنامه ها و تکالیف خود اثربخشی و کیفیت نهایی را به شرکت کنندگان در دوره ها تزریق کنند.

به گزارش ایرنا، نهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha