پروژه های عمرانی واقتصادی سفر رئیس جمهور در کهگیلویه وبویراحمد در مسیر خوبی قرار گرفته اند

یاسوج- ایرنا- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پروژه های عمرانی و اقتصادی سفر نخست رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد در مسیر خوبی قرار گرفته اند و طرح های کلانی در استان در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استان در مسیر خوبی قرار گرفته است و فعالیت های موثری در حوزه عمرانی و اقتصادی در حال انجام است.

وی افزود: در سفر نخست رئیس جمهور ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان استان مصوبه داشت که سه هزار میلیارد تومان آن تامین شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات ارائه شده و از محل تعهدات سفر کارها به خوبی پیش رفته است.

منصوری تاکید کرد: رئیس جمهور توجه ویژه ای به این استان دارند و مردم این استان در همه بزنگاه ها پای کار بوده اند و همواره پای انقلاب و نظام بوده اند.

وی تاکید کرد: خود را موظف می دانیم که با تمام توان پیگیر مسائل استان باشیم البته این استان، استان ثروتمندی است اما محرومیت های زیادی دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ابراز کرد: پراکندگی روستاها در این استان یکی از معضلاتی است که بر عمق محرومیت ها افزوده اما باید همه این مشکلات با همت دولت مردمی باید حال و فصل شوند.

منصوری عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در استان در برخی شهرستان های استان به خوبی پیش رفته است اما در برخی شهرها که مشکل تامین زمین وجود دارد با کمک دولت مشکل زمین رفع خواهد شد.

وی با اشاره به پتروشیمی دهدشت، ابراز کرد: پتروشیمی دهدشت ظرف ۱۸ ماه به پیشرفت بسیار خوبی رسیده است و حداقل ۷۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: سد چمشیر گچساران نیز در تقویت تولید داخلی بسیار موثر خواهد بود و حداقل ۱۴۰ هزار هکتار زمین را زیر آب خواهد برد.

منصوری عنوان کرد: جاده پاتاوه به دهدشت به عنوان یکی از پروژه های مهم مصوب سفر نیز در این یک سال پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این سفر با هدف بررسی وضعیت آخرین پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در سفر نخست رئیس جمهور مصوب شده بود صورت گرفت.

سید علی احمدزاده افزود: از پروژه‌های پتروشیمی گچساران، جاده پاتاوه - دهدشت، مخزن ۲۰ هزار لیتری آب شهرهای سوق، لنده چرام و دهدشت، سد چم شیر و دیگر پروژه‌ها بازدید شد.

وی عنوان کرد: امروز هم از پروژه سد تنگ سرخ، کارخانه قند یاسوج و دیگر پروژه‌های مهم شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون بازدید خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور ۲ روزه معاون اجرایی رئیس جمهور در استان نشان دهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha