۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85094128
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیریت جهادی دولت سیزدهم در سرزمین‌ فرصت‌ها

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85094128
مدیریت جهادی دولت سیزدهم در سرزمین‌ فرصت‌ها

تهران-ایرنا- خوزستانی‌های خونگرم امروز برای هفتمین بار میزبان دولت سیزدهم بودند مردمانی که خاطرات شیرینی از آیت الله رئیسی در ذهن خود حک کرده‌ و همواره در روزهای تلخ حضور گرم رئیس دولت را در کنار خود احساس کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، دولت سیزدهم در راستای پیگیری مصوبات دور اول سفرها و با توجه به مغفول ماندن ظرفیت‌های استان‌خوزستان، برای هفتمین بار خود را آماده سفر به این استان کرد و صبح امروز پنج شنبه، رئیس جمهور و وزرا و معاونین ۱۵ وزارتخانه و ۶ تن از معاونین، راهی خوزستان شدند. خوزستانی که رهبر معظم‌انقلاب همواره نسبت به آن تاکید ویژه داشته و دارند و بیان کرده اند: اقتصاد و امنیت دو مقوله بهم پیوسته هستند و اگر مشکلات اشتغال و فقر در خوزستان برطرف نشود دشمنان امنیت منطقه را نیز مخاطره خواهند انداخت. بر همین اساس رئیس جمهور هم بارها مطرح کرده که اگر لازم باشد برای حل مشکلات مردم خوزستان هر ماه به این استان سفر می‌کند.  

در این سفر قرار است طرح‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی، نفت و گاز و بهداشت و درمان به بهره برداری برسد. همچنین از مهمترین اهداف سفر پیگیری مصوبات سفرهای قبلی است.

در راستای پیگیری مصوبات دور اول سفرها و جبران عقب ماندگی در استان خوزستان، رئیس جمهور در بدور ورود به استان، تلاش دولت را جبران عقب‌ماندگی‌ها عنوان کرد و با بیان اینکه جوان خوزستان زرخیز نباید از بیکاری در رنج باشد، گفت: دولت به دنبال آن است که با توجه به امکانات و ظرفیت‌های بسیار خوزستان مشکلات استان را برطرف کند.

آخرین سفر آیت الله رئیسی به خوزستان در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ انجام شد، سفری که در آن فاز دوم پالایشگاه آبادان به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این واحد، ظرفیت تولید بنزین پالایشگاه آبادان از ۱۰ میلیون به ۱۴ میلیون در روز رسید و تولید گازوئیل هم از ۱۶ میلیون لیتر در روز به ۲۰ میلیون لیتر افزایش یافت. پالایشگاه آبادان ۷ هزار اشتغال مستقیم و ۱۵ هزار اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرد.

امروز خوزستانی‌های خونگرم، برای هفتمین بار میزبان دولت سیزدهم هستند، مردمانی که خاطرات شیرینی از آیت الله رئیسی در ذهن خود حک کرده‌ و همواره در روزهای تلخ حضور گرم رئیس دولت را کنار خود احساس کرده اند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha