۱۵۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام خیرساز در کشور امسال تکمیل می‌شوند

کرمان- ایرنا- معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: یک هزار و ۵۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام خیرساز در کشور وجود دارد که تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می شوند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حمید رضا خانمحمدی روز دوشنبه در نشست بررسی فضاهای آموزشی شهرستان های سیرجان و بردسیر تعداد پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان را ۱۶۶ باب اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان کرمان به این طرح ها تعلق گرفته و این استان در صدر تخصیص اعتبارات سفرها در زمینه تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام قرار گرفته است.

وی شعار سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور را عدالت محوری در راستای تحقق راهبرد نصیب برابر آموزشی عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون اگر خیران ۵۰ درصد هزینه ساخت یک مدرسه را بپردازند، دولت موظف به پرداخت ۵۰ درصد مابقی آن است.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از آغاز عملیات ساخت مدرسه شبانه روزی حضرت امام خمینی (ره) بردسیر با استفاده از اعتبارات تخریب و بازسازی خبرداد و اضافه کرد: آسفالت حیاط مدارس پرجمعیت نیز در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.
رییس سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس تخریبی و پروژه های در دست ساخت شهرستان های سیرجان و بردسیر بازدید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha