۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۱۱
کد خبر: 85090081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس هواشناسی: هوای قم از اواسط هفته جاری رگباری می‌شود

قم - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی قم گفت: هوای این استان از اواسط هفته جاری شاهد بارش‌های رگباری به همراه رعدوبرق خواهد شد.

سعید اسماعیلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به وضعیت جوی استان قم، بیان کرد: هوای قم تا ساعت پایانی امشب همراه با رعدوبرق، گاهی اوقات بارش‌های رگباری و گردوغبار محلی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت امشب شاهد کاهش ابر در آسمان استان قم خواهیم بود و روز یکشنبه نیز شاهد جوی تا قسمتی ابری و در ارتفاعات همراه با بارش‌های بهاره و رگباری خواهیم بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه پدیده غالب در استان قم، بارش‌های رگباری در ارتفاعات به همراه رعدوبرق خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: طی روز سه‌شنبه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود بارش‌های رگباری پهنه زیادی از استان قم را در بر بگیرد.

وی افزود: به دلیل شدت وزش باد، شهروندان تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از ایجاد خسارت به‌خصوص در سازه‌های نیمه سبک و غیر ایمن بیندیشند.

اسماعیلی در پایان گفت: بیشینه دمای قم طی امشب تا روز سه‌شنبه بین ۳۰تا ۳۳ درجه و کمینه دما نیز در این سه روز ۱۶ تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha