دادستان کل کشور: شرکت در راهپیمایی روز قدس حداقل وظیفه مسلمانان جهان است

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس حداقل وظیفه همه مسلمانان است که با حضور خود از جریان مقاومت حمایت کنند و امید است، هرچه زودتر شاهد سقوط رژیم صهیونیستی باشیم تا نماز جمعه روز قدس را در سرزمین فلسطین؛ اولین قبله‌گاه عالم اسلام به‌جا آوریم.

به گزارش گروه جامعه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ همزمان با روز جهانی قدس در حاشیه راهپیمایی این روز افزود: روز قدس یادگاری از امام راحل (ره) برای ملت ایران و سراسر جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: جهان همه ساله شاهد حضور مردم در سراسر دنیای اسلام از جمله ایران عزیز بوده و امسال به دلیل رخداد برخی حوادث و نیز جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و سرزمین قدس، مردم دنیا از جمله ایران بیش از گذشته نسبت به جنایات این غده سرطانی آگاه شدند.

دادستان کل کشور افزود: مردم شریف ایران همیشه در صحنه بوده و در حمایت از مردم بزرگوار فلسیطن؛ ملتی که بیش از ۷۰ سال است در مقابل جنایات اسرائیل مقاومت و ایستادگی می‌کند، به میدان آمده است.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز پیش از ظهر امروز همصدا با سایر اقشار جامعه، ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، بر آزادی قبله اول مسلمانان و نابودی رژیم جعلی اسرائیل تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha