فرمانده فراجا: راهپیمایی قدس هرسال پرشورتر و با انگیزه‌تر برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس هر سال پرشورتر از سال قبل و با انگیزه بیش‌تری حضور یافته و این امر نوید بخش است که اسرائیل زودتر از ۲۵ سالی که گفته شده، نابود می شود.

به گزارش گروه جامعه ایرنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: حضور در این راهپیمایی انجام تکلیف و در حقیقت انجام وظیفه شرعی، دینی، انسانی و البته یک وظیفه شخصی است.

وی ادامه داد: مردم ایران و جهان روز قدس را تکلیف دینی خود می دانند این تکلیف بر این اساس است که ظلمی روا شده و مورد مظلومیت قرار گرفته اند. هر مسلمانی وظیفه دارد که از مظلوم حمایت کند و بر ظالم بتازد.

فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه روز به روز به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزوده می شود، اظهار داشت: این بدان معناست که شاهد آن باشیم اسرائیل به زودی نابود شود و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، خودشان کاری می کنند که نابودیشان را جلو بیندازند.

وی درباره اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: در این باره به تفصیل توضیح داده شده و بر همین اساس از فردا - ۲۶ فروردین - این برنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روز جهانی قدس یک رویداد سالانه است که به منظور ابراز حمایت از فلسطینیان و مخالفت با صهیونیسم و دولت اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha