شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

تهران - ایرنا - دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

به گزارش گروه جامعه ایرنا، سردار اسکندر مؤمنی روز جمعه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ همزمان با روز جهانی قدس در حاشیه راهپیمایی این روز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امروز رژیم صهیونیستی از بیرون مرزها توسط جبهه مقاومت محاصره شده و از دورن نیز به علت ناکارآمدی و فساد با شورش مردمی مواجه و در واقع شمارش معکوس برای فروپاشی این رژیم آغاز شده است.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس مردم با شور و شعف وصف ناشدنی در این راه‌پیمایی حضور می‌یابند تا با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و نشان دهند که تجاوز و اشغال یک ملت با گذشت زمان از بین نخواهد رفت.

سردار مومنی در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایرنا که «چه عاملی باعث شد طرح‌های سازش رژیم صهیونیستی پاسخی دریافت نکند» افزود: هماهنگی و یکپارچگی جبهه مقاومت بدون نقش سردار قاسم سلیمانی، وحدت و تقویت جبهه مقاومت را به دنبال نداشت و در حقیقت این وحدت و تقویت جبهه مقاومت سبب شد، رژیم صهیونیستی نتواند به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

وی تاکید کرد: نقش امام راحل (ره) نیز با اعلام روزی به نام روز جهانی قدس باعث زنده نگاه داشتن این آرمان‌ها شده است.

به گزارش ایرنا، روز جهانی قدس یک رویداد سالانه است که به منظور ابراز حمایت از فلسطینیان و مخالفت با صهیونیسم و دولت اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha