قرارداد «هرناندز» با نساجی مازندران امضاء شد

ساری- ایرنا- قرارداد «کارلوس هرناندز» سرمربی جدید فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی باحضور ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل این باشگاه به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صفحه رسمی نساجی دقایقی قبل در فضای مجازی با انتشار فیلم کوتاهی از عقد قرارداد ۱.۵ ساله با هرناندز اسپانیایی با این باشگاه خبر داد و به صورت رسمی وی به عنوان سرمربی این تیم اعلام شده است.

در این خبر در ارتباط با زمان، مکان و جزییات عقد قرارداد اطلاع رسانی نشده است.

بعد از آنکه مطهری نتوانست در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران در قامت سرمربی به موفقیتی دست پیدا کند و در پنج بازی اخیر خود به سه شکست و ۲ تساوی تَن دارد، اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی «کارلوس هرناندز» را به عنوان سرمربی این انتخاب کردند.

هرناندز مربی جوان و ۳۸ ساله اهل شهر گاندیا اسپانیا به عنوان سرمربی جدید قائمشهری‌ها انتخاب شده است. وی مربیگری را از سال ۲۰۱۱ با سرمربیگری تیم جوانان آلیکانته شروع کرد و در کشورش سابقه کار به عنوان دستیار در تیم های رئال مورسیا امپریال و ارمیس ارادیپو را دارد. هرناندز در سال ۲۰۱۷ به عنوان سرمربی تیم منچستر ۶۲ در جبل الطارق را برعهده گرفت و سپس برای سرمربیگری تیم دسته چهارمی مالهوس فرانسه انتخاب شد.

قرارداد «هرناندز» با نساجی مازندران امضاء شد

این مربی فوتبال در سال ۲۰۱۸ سرمربی تیم جوانان الهلال شد و پس از یک فصل سرمربیگری تیم جوانان الاهلی قطر را برعهده گرفت. پس از مدتی دستیاری در تیم خورفکان امارات، این مربی در سال ۲۰۲۰ به عربستان بازگشت و این بار سرمربی تیم جوانان الشباب شد.

وی پنج ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان الشباب انتخاب شد و در ۱۹ بازی آمار ۱۲ برد، ۲ مساوی و پنج باخت را ثبت کرد. سپس از ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ تا ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ در ۱۱ بازی هدایت تیم کارپاتی هالیچ را در دسته دوم لیگ اوکراین در دست گرفت.

تیم دسته دومی العربی عربستان آخرین تیمی است که هرناندز پیش از حضور در نساجی در آن فعالیت کرد و پس از ۲ برد و ۴ تساوی، چهارم اکتبر ۲۰۲۲ از آن جدا شد. قرار است هرناندز امشب به ایران بیاید و پس از طی مرحل ثبت قرارداد کار خود را در نساجی شروع کند.

تیم نساجی مازندران در هفته های گذشته عملکرد مثبتی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نداشته و از پنج بازی گذشته خود متحمل ۳ شکست و تنها به ۲ تساوی بسنده کرده است.

این تیم اکنون با ۲۵ بازی در لیگ برتر فوتبال ایران و کسب ۲۴ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه دوازدهم قرار دارد.

قرارداد «هرناندز» با نساجی مازندران امضاء شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha