حضور روزه‌اولی‌ها، رنگ و بوی دیگری به نمایشگاه قرآن داده‌ است/ قرآن پشت و پناهتان

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور نوجوانان و خردسالان قرآنی و روزه‌اولی‌ها، رنگ و بوی دیگری به بزرگترین و باشکوه‌ترین رویداد قرآنی جهان اسلام داده است. آینده‌سازان ایران عزیز، قرآن پشت و پناهتان.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در حساب توییتری خود نوشت:سی‌امین نمایشگاه قرآن امسال در حالی در مصلای تهران در حال برگزاری است که حضور و مشارکت چشم‌گیر نوجوانان و خردسالان قرآنی که برخی نخستین تجربه روزه‌داری را پشت سر می‌گذارند، رنگ و بوی دیگری به بزرگترین و باشکوه ترین رویداد قرآنی جهان اسلام داده است.

سبک زندگی قرآنی تنها راه نیل به «جامعه اسلامی»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ترویج و استقرار سبک زندگی قرآنی، تنها راه نیل به «جامعه اسلامی» و در نهایت برپایی «تمدن نوین اسلامی» است.

«آینده‌سازان ایران عزیز، قرآن پشت و پناهتان»

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (پنجشنبه ١٧ فروردین ١۴٠٢) در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم، گفت: در سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن حوزه کودکان و نوجوانان به وضوح برجسته دیده شده است. درواقع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و نهادهای مرتبط با دانش آموزان به صورت ویژه به فعالیت می‌پردازند.

اسماعیلی افزود:بخش مهمی از بازدیدکنندگان نمایشگاه به واسطه حضور کودکان و نوجوانان خود در این رویداد قرآنی حاضر می‌شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه نمایشگاه از جاذبه‌های نسل جدید برخوردار است گفت: اینجا جذابیت دینی برای نوجوانان و کودکان پیش بینی شده است و محلی برای انس بیشتر با قرآن وارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی است. خوشحالیم که امسال در آغاز سال و فصل بهار این فرصت پدید آمده و مردم میتوانند از معارف اصیل قرآنی بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha