مدیرکل راهداری: تلفات جاده‌ای نوروزی کرمان ۵۴ درصد کاهش یافت 

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی رشد ترددهای جاده ای، گفت: ۵۴ درصد تلفات انسانی ناشی از سوانح رانندگی این استان طی ایام نوروز امسال کاهش یافت.

به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، احسان عراقی زاده افزود: تعداد سوانح جاده ای از روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۴۳ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: این موفقیت حاصل توجه بیشتر مردم به قوانین و مقررات رانندگی و ایمن راندن رانندگان در جاده های استان بوده است.

عراقی‌زاده با اشاره به اینکه پلیس و راهداری تمام تلاش خود را گذاشته است تا مردم در شرایط بسیار خوبی سفرهای نوروزی را انجام بدهند، تصریح کرد: استقرار و همکاری دستگاه‌های متولی و امدادرسانی به مسافران سبب شد تا نوروز امسال با کمترین مشکلی سپری شود.

وی با بیان اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای همیشه در اولویت پلیس و راهداری است، یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با همکاری پلیس و سایر دستگاه های مربوطه تمام تلاش خود را انجام داده تا مسافران نوروزی با خاطره بسیار خوبی این استان را ترک کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان دیار مقاومت و استان سردار دل‌ها است، بیان کرد: همه تلاش خود را به کار بردیم تا زائران شهید سپهبد قاسم سلیمانی سفرشان به این استان بی‌خطر باشد و کاهش تلفات در حوادث جاده ای نشان از تلاش، برنامه ریزی و اجرای خوب امور است.

کاهش ۵۴ درصدی تلفات ناشی از حوادث نوروزی توسط راهداری کرمان در حالی اعلام شده که براساس گزارش آماری تجمیعی دانشگاه علوم پزشکی تعداد ۸۳ نفر فوتی تصادفی در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۰۷:۳۰ روز ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ساعت ۰۷:۳۰ روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در این استان داشتیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha